ღ✿دنیای کوچک من✿ღ

ღ✿دنیای کوچک من✿ღ


غصه تو برای من            شادی من برای تو

دلت گرفت بگو خودم       گریه کنم به جای تو

روزای خوب برای تو         شبای بد برای من

بیستای قرمز مال تو       نمره بد برای من

غصه تو برای من            شادی من برای تو

دلت گرفت بگو خودم       گریه کنم به جای تو 

نتای رنگی مال تو           شعر غم انگیز مال من

بهار عطرش مال تو          برگای پاییز مال من

غصه تو برای من             شادی من برای تو

دلت گرفت بگو خودم        گریه کنم به جای تو

گلای قرمز مال تو                   گلای پرپر مال من

قصه اول مال تو              حرفای آخر مال من

دیوونه نگات شدم           من تو رو کم دارم نرو

(مریم حیدر زاده)

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ><>✿آیدا✿ ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , doniai.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com