ღ✿دنیای کوچک من✿ღ

ღ✿دنیای کوچک من✿ღ


خوصیصیات خوب: من خوش اخلاق . شوخ . باربی .خوشکل .اهل رقص. اهل اینترنت.دوستی مهربان. درس خوان . دلسوز . اهل فیلم . خوش سلیقه .خوش لباس . نقاش و نویسنده ی عالی.

 

 

خوصیصیات بد:زود جوش.یه ذره تنبل.بد مریض(یعنی وقتی مریض میشم هیچ کس نمی تونه خوبم کنه)



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت19:50---23 مهر 1390
سلام دوسی


من هم تقریبا همین خصوصیاتو دارم


اما باکمی تفاوت


مثلا من اگه مریض شم خودم خوب میشم


یا اینکه زود جوش نمیارم چون دره جوشم بالاست و به این زودیا جوش نمیارم


اثلا تنبل نیستم هر کاری که اراده کنم انجام میدم


در ضمن من شما رو تو لیست وب لاگم اد میکنم


شما هم همین کارو انجام بدین
پاسخ: باشه ولی آدرستو پیش نوشته هات باید مینوشتی . موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ><>✿آیدا✿ ׀ تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , doniai.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com