ღ✿دنیای کوچک من✿ღ

ღ✿دنیای کوچک من✿ღ


ورزش برای بدن خیلی خیلیم مفیده دوستای گلم اگه ورزش بکنید سالم میمانید ومیتونید به وبم بیاید  ورزشی باید بکنید که مناسبتون باشه مثلا من که لاغرم ژیمناستیک انجام میدم   میدونستید 1ساعت وزش نیم ساعت به عمرتون اضافه میکنه!!!!! مطمن بودم نمیدونستید ورزش برای آرامش روح هم خیلی خوبه البته دروغ نگم من ورزش نمیکنم ولی همین که  پنج شنبه و جمعه میرقصم خودش خیلی خوبه  آخه رقص هم یه نوع ورزشه  حتما  حتما ورزش کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ><>✿آیدا✿ ׀ تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , doniai.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com